Considerant tot l'any com un sol campionat i seguint els criteris del CNV:
- hem assignat als DNF tants punts com el dia que van sortir més vaixells més 1
- als DNS tants punts com el dia que van sortir més vaixells més 2
- sense cap descart.
A Creuer B, la classificació queda així:
Si algú està interessat en més detall, o càlculs amb altres criteris, tenim el full excel a disposició de qui ens el demani.
Hola PETROUCHKA II.
ResponEliminaAquesta classificació esta molt be. Jo proposaria fer-la oficial tots els anys. Crec que abans es feia i premia la participació i la regularitat.
Estaria be que afegissis una columna on sortís el numero de regates en las que ha pres la sortida cada vaixell, inclòs treure un coeficient de posició mitja en regates participades.
Nosaltres de Març fins agost estem fent regates fora del club i entre regates, transports i família no hem fet casi cap regata al club fins desprès del estiu.
Esta molt be !!!!
hiha molt per fer i per millorar al nostre club,com substituir los trofeus de plastic per algo me util com un vale de 10 € o una politxa o algo de profit.donar clases als jutges de com s'han de montar les boyes de sortida respecte al vent i etc,tambe proposar un parell mes de suspensions y neteja de fons o descomptes,aixi els menys afortunats economicament poguem competir amb els nostres velers i no amb el contingut de la cartera,crec que els presupostos de la seccio de vela donen per fer una petita ajuda per a tots ja que som la flota de regates.espero la proxima temporada estar mes amunt a la llista de punts.aaa,i aquets que fan temps de la clase A que facin el pas. felicitats pel bolg,molt interesant. una salutació
ResponEliminaUi! em sembla que hem donat veu a l'oposició!!!
ResponEliminaAbans que res, gràcies per la felicitació, i després dir que no és la intenció d'aquest blog fer "política de pantalan", dir a ningú el que ha de fer, ni com s'han d'organitzar les regates; tot i això optem per permetre comentaris anònims ja que creiem que això va unit a l'essència d'internet.
De totes maneres, i seguint amb la broma, permeteu-me alguna recomenació en la linia minimitzar la influència de la cartera en el resultat de les regates:
- obligar que cada veler sigui propietat d'un mínim de 3 armadors
- només permetre velers de més de 30 anys i menys de 35 peus
- obligar que totes les reparacions i instal·lacions de nosus elements les facin els propis armadors o els seus amics/familiars
- etc...
Com veieu, opcions per minimitzar costos, n'hi ha moltes!!!
Una salutació!